Webart Mocne artykuły webowe

1sty/12Off

Ćwiczenia na płaski brzuch

Dla sporej grupy z nas mało atrakcyjny brzuch to duży dyskomfort. Na szczęście istnieją proste sposoby, by wyzbyć się tego kłopotu, stosując się techniki mały wysiłek, duży efekt. Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch zwiększą mięśnie brzucha, a zmiana diety sprawi, że po niechcianym zaokrągleniu pozostaną tylko wspomnienia.

Dzięki dobrym metodom schudniesz i ulepszysz mięśnie, będziesz miał płaski brzuch. Każde ćwiczenie tj. bieganie, skakanie, spacer, wpłyną dobrze na wygląd brzucha. Szczególnie skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch to zwykłe brzuszki i skosy które można robić też w pracy na krześle obrotowym.

Kiedy tylko masz chęć na coś słodkiego, sięgaj po owoce. Gruszka ma dużo witaminy C, już jeden owoc zawiera jedno dniowe zapotrzebowanie ciała. Gruszki maja mało kalorii, za to wiele witamin i minerałów, które pobudzają przemianę materii. Sól jest szkodliwa. Dlatego gotując, dodawaj do jedzenia zamiast soli zdrowe zioła np. bazylię. U kobiet tkanka tłuszczowa najczęściej zbiera się na udach i brzuszku. Aby zapobiec tyciu, należy ograniczyć spożycie tłuszczy. Zamiast tłustej kiełbasy, jedz szynkę drobiową, tłuste sery zastąp zdrowszym twarogiem.

Środki do pielęgnacji brzucha zawierają środki ujędrniające ciało i przyspieszające spalanie tłuszczu np. kofeina oraz algi. Smaruj to rano i wieczorem. A ponieważ nie mniej ważny od tych specyfików jest masaż, smarując na ciało krem, wmasowuj to kolistymi ruchami. Na koniec oszczypuj mięśnie palcami. Przez to brzuch szybciej stanie się płaski. Pierwszych efektów powinieneś się spodziewać po ok. 6 tygodniach.

Jak zjadłaś sporo, czujesz się pełna, wówczas wypij herbatkę z kopru włoskiego. Kiedy chodzisz zgarbiona, nie dziw się, że zamiast zgrabnego brzucha, będziesz mieć z przodu coś w rodzaju balonika.

Zrób sobie kompres wyszczuplający. Kompres taki przyspiesza spalanie tłuszczu. Szczypta listków bluszczu, które nabędziesz w sklepiku z ziołami przegotuj w litrze wody na gazie przez pół godziny. Nasącz gazę ciepłym wywarem, połóż na 20 minut na brzuchu, przykryj folią. Kompres powtarzaj 4 razy w tygodniu przez 2 miesiące. Masaż i szczypanie usprawni krążenie krwi i umocni napięcie skóry. Jak najczęściej po kąpieli pomasuj sobie w taki sposób brzuch.

Uczeni twierdzą, że większość z nas źle oddycha, za płytko. Postaraj się brać głęboki wdech przez nos, wydychając powietrze ustami. Dotlenisz organizm i wzmocnisz mięśnie brzuszka.

Podobne artykuły:

Posted by phadera

Komentarze (0) Trackbacks (0)

Przepraszam, dodawanie komentarzy zablokowane.

Trackbacks are disabled.